ArtChain

zaterdag 14 februari 2015

Ik ben genomineerd voor de #ArtChain door Anita Corsten 
Hiervoor plaats je vijf dagen een creatie die door jezelf is gemaakt op Facebook en nomineer je dus ook 5 keer iemand anders in de hoop dat hij/zij ook de zelfgemaakte creaties deelt. Ik nomineer hiervoor  Agnes van Hensbergen-Bleumink die ook super veelzijdig is en echt hele leuke dingen maakt. Het kaartje wat ik jullie laat zien heb ik afgelopen maandag gemaakt tijdens onze gezellige knutseldag.
Dit is dus de tekst die ik op mijn Facebook pagina's heb geplaatst maar hier wil ik natuurlijk ook graag de creaties laten zien dus vandaar dat ik de komende dagen even kopieer en plak vanaf Facebook.

Groetjes en een heel fijn weekend,

Liesbeth

Geen opmerkingen

Een reactie posten

 

Copyright © 2014 Creatieve Dame